2013 m. balandžio 8 d., pirmadienis

[Balandžio 8 / April 8] & [Mano tikslai / My goals]

Sveiki. Vakar prieš užmiegant susirašiau sąrašiuką dalykų, ką norėčiau pasiekti. Mane paskatino viename bloge rastas vienos panelės išsikeltų tikslų įvertinimas kiekvieną mėnesį ir supratau, kad man to taip pat reikia. Taigi gal tikslai kartosi nuo tų kuriuos buvau paskelbusi čia, bet vis dėlto aš tas pats žmogus ir tų pačių dalykų man vis dar reik pasiekti. 
  1. Vanduo - išgerti 2 litrus/dieną. Jau judu teigiama linkme su "Žinau ką geriu programėle".
  2. Dantų balinimas. Irgi judu teigiama linkme mat  nusipirkau puikų motyvatorių - Ecodenta juodąją pastą.
  3. Numesti bent 5 kg. Manau šitą jau po truputį irgi bandau pasiekti su pritūpimais, bet reikės daugiau pasistengti.
  4. Prisėsti prie mokslų bent 1 h/dieną. Sunkiai.
  5. Pradėti mokytis Rusų kalbos. (po to vokiečių ir prancūzų, bet pirmiau reik įrodyti, kad aš tai sugebu)
  6. Aktyvumo!! Čia prie svorio numetimo irgi prisideda.
  7. 7000 žingsnių/dieną arba 4-5 km./dieną.
  8. PhD- "Project half Done"t.y. baigti tuos darbus, kuriuos jau apsiėmiau.
  9. Maisto kalendorius. Šita idėja kilo paskaičius daugiavaikės motinos blogą. Ji sugalvoja kas bus valgoma visą mėnesį ir taip sutaupo laiko ir pinigų, nes daug produktų pasigamina ankščiau. Man gal bus sudėtingiau mat neturiu milžino šaldytuvo/šaldiklio.
  10. Vitaminai!!! Stengiuosi, bet kažkaip gėrimas kasdien prasilenkia su realybe.
  11. Preso stiprinimas. Judam, bet reik susikurt planą ir juo vadovautis, taip sakant viską daryti po mažu ir nuosekliai, o ne forsuoti kartą į mėnesį.
  12. Nusipirkti hantelius. Vis dar ieškau.
  13. Nuspręsti kitų blogų (Ligų maišas ir Rankdarbiai) likimą.
  14. Motyvatoriai. Atrasti, tai kas skatina ugdyti gerus įpročius, pvz. dantų valymąsi, vitaminų gėrimą, mankštos darymą ir t.t..
  15. Dažniau nešioti sijonus.

Manau dar iškils ir daugiau. Šituos tikslus reikės kur nors gražiai įrėminti, kad visada matyčiau ko dar nepadariau. To Do List  padeda orientuotis tarp visų jovalų, ką reikia padaryti vietoj to, kad linguoti prie pc nieko neveikiat. Gal kas pasakytų, kad ir dabar rašydama linguoju ir nieko neveikiu, bet va jau šiandien padariau 70 pritūpimų ir net presą pakankinau, vien dėl to kad rašiau jog reikia. O jei reikia, tai niekad negali sakyt darysiu rytoj, už valandos, vakare. Tai neveikia, jei daryti, tai daryti dabar, nes dabar yra tas laikas kada mes iš tikro gyvenam.

Taigi šiandien mano nuotrauka yra dangus. Šį žodį įrašiau dėl to, kad tikėjausi pavasariško dangaus su gražiais baltais simpsoniškais debesimis. O šiandien snigo, lijo ir saulė lyg kur slėpėsi. Todėl nusprendžiau pakentėti ir laukti, kol reikės keliauti į universitetą, gal nusišypsos laimė ir saulė dar pradžiugins. Iš tikro jau buvau nusivylusi, nes išėjau iš namų pūtė nedraugiškas vėjas ir lijo. Bet oras dar pradžiugino dieną. Štai ką užfiksavau išėjus iš paskaitos (paskaitos metu vėl snigo):
Ši nuotrauka išmėgino mano kantrybę, bet suvokiau, kad negalima visko numesti ir daryti lengvesniu būdu.

Nors vakar žadėjau, kad šiandien sukelsiu savo naujų rūbų kolekciją, bet nespėju. Vieną derinuką jau nufotografavau vien dėl to, kad šiandien reikėjo gražiai apsirengti, bet nesidalinsiu. Kantrybė dorybė taip sakant.
Iki.

7 komentarai:

  1. kasdieniniai tavo įrašai mane džiugina ;) O Eglės iššūkio nuotraukytės čia nebus?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jei nori patarimo apie 13tą punktą, tai manau, kad Rankdarbiai verti palikti, o apie ligas imantis tokių sveikatinimosi planų galima bus ir taip pamiršti :) Nors kitą vertą ir apie rankdarbius gali šitame pakalbėti :)

      Panaikinti
    2. Na tas tūpčiojimo iššūkio paveiksliukas man prasilenkia su realybe :D bet pasvarstysiu ir gal įdėsiu. O dėl 13 punkto, tai kebliau, nes ligų maišas pagal lankomumą atrodo naudingas kitiems, o rankdarbiai nelabai :) todėl ir galvoju, kad rankdarbių skiltį perkelsiu čia :)

      Panaikinti
    3. Aš ne apie tūpčiukų iššūkį kalbėjau, o apie Eglės photoaday'aus nuotraukytę :)

      Panaikinti
    4. Kitą kart konkrečiau :) matai čia tų iššūkiu jau kaip pri***ta :D Parodysiu bet vėliau vien dėl to, kad ir tai aš jį nepilnai vykdau, o jei ką tu taip ar taip jau matei mano instagrame :)

      Panaikinti
  2. Atsakymai
    1. Tai kad ir taip tu daugiau nešiojamų sijonų turi nei aš :D

      Panaikinti