2013 m. balandžio 5 d., penktadienis

[Sportas/Sport] & [Balandžio 4 ir 5 dienos / April 4 and 5 days]

Sveiki. Prieš, tai rašiau, kad reikia judėti todėl priimu draugės iššūkį ir pati jį žadu vykdyti. Jau dvi dienos įvykdytos ir man jau skauda kojokus :D Be to vakar prasidėjo hantelių paieška ir supratau, kad reikia geriau per skelbimus praeiti nes kainos auksinės. Jau net nusižiūrėjau vienus (t.y. net visą hantelių komplektą).
Gal parduos pigiau nei užsiprašė. Prie draugės iššūkio reikėtų dar ir kokio pilvo presiuko iššūkio:)
Apie sportą tiek prieikime prie dar vieno iššūkio. Balandžio 4 diena. Tai diena, kai yra švenčiama lankomiausio puslapio diena, o tai yra 404 error page. Nuėję į nuorodą rasite įdomesnių 404 error page sprendimo būdų (tikrai verti dėmesio). O mano lankomiausias puslapis yra GMAIL. Visur ir visada:


Balandžio 5 diena. Nors ši diena neužimta jokiomis šventėmis galvojau kad gėlių jau rasiu už lango, bet deja. Pirmos gėlytes fotografavau namie galvodama apie šį iššūkį.


Bet, kad viskas vyktų sąžininga nufotografavau savo kaktusą (sukulentą), kuriam patinka pas mane (bent jam, nes savo orchidėją po truputį marinu)

 
Tai tiek:)
P.S. Šiandien nusipirkau dar vieną gėlytę:)

2 komentarai:

  1. 04-04 ir gaunas lankomiausias 404 :) Tas kaktusiukas nėra tikras kaktusiukas, tai labiau sukulentas, bet jis mano mėgstamiausias, nes ir aš tokį turiu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip tu teisi, tai sukulentas :) tiesiog prieš tai nežinojau jo pavadinimo :) ir gerai, kad jis ne kaktusas, nes jau buvau sunerimus mat man tie kaktusai šiaip per gerkle lenda. Atsiauginau vaikystėje:) Šitas kai paprašiau mamos buvo mažiukas, bet kol atkeliavo iki mano namu paaugo ir toliau auga, jau šone ir vaikiuką turi.

      Panaikinti