2013 m. balandžio 7 d., sekmadienis

[Balandžio 7d. / April 7] [Pasaulinė sveikatos diena/ World Health Day]

Sveiki. Po audringo šeštadienio vakaro vis sunku atsigauti vieniem fiziškai kitiem kitaip :D Kas prie ko be smulkmenų. Nors man labai būtų svarbu sužinoti nuomonę apie alergiją alkoholiui. Tfiu tfiu gerai, kad ji ne man, bet jei kas žinot ką nors apie tai parašykit. Taigi šiandien kaip ir Pasaulinė sveikatos diena, taip pat ir Atvelykis. Nors kiaušinių nedažiau (vis dėlto Velykas švenčiau), bet įnirtingai mąsčiau ką aš čia tokio sveiko mėgstu vartoti ir dar tai rastųsi namuose, mat bananus labai greit sušlamščiam :) Vieną sprendimą pasakė Vy, bet aš prie jo dar pridėjau saliero šaknį. Man ši šaknis taip skaniai kvepia, kad vien dėl kvapo aš ją pirmą kart ir nusipirkau Prismoje. Juokinga istorija apie tą šaknį su pavadinimu "kaip Inga ieškojo kvapo šaltinio" parduotuvėje :D bet manau čia geriausia būtų buvę pamatyti mane daržovių skyriuje uostinėjančią orą. Toliau nenukrypstant nuo esmės rodom kaip visa tai atrodo:
Saliero šaknis ir VANDUO - gyvybės šaltinis
Vanduo po fotosesijos išgertas ir pažymėta mano "Žinau kiek geriu" programėlėje. Paraleliai fotografuoju ir Eglės iššūkį tad kadangi nufotografavau ženkliuką, kuris man labai tinka ir šios dienos paminėjimui, tai pasidalinsiu:
Internetinė versija
Taigi keiskime savo formas ne dietomis, o nauju požiūriu į gyvenimo stilių. Ta proga vakarykštis simuliavimas nepaveikė mano ryžto tupinėti su vis dar skaudamomis kojomis. 60 done! Tik aišku dieninis miegutis nėra į teigiamą sąrašą rašomas, bet aš jau save valdau su To Do List gaminimu kiekvienai dienai. 
Šiandien tiek, o kitą kartą gal įdėsiu ketvirtadienio apsipirkinėjimo rezultatus (17rūbų per dieną). Ir jei man kas pasakytų, kad neįmanoma gražiai apsirengti vos už 15 litų, tai jie labai nustebtų, bet kaip jau sakiau apie tai kitą kart.

2 komentarai:

  1. Gražiai galima apsirengti ir už dar mažiau :D Ir aš mėgstu saliero kvapą!!! Sėkmės tupinėjant. Aš tupinėti tingiu, nors labai praverstu, bet gal sekančiam sporto etape. Na ir ką ten turi tookio už 15 lt?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinoma aš sugebu ir už mažiau :) bet žiemiškam pavasariui reik dar šilčiau rengtis. Tad už +- 15lt: džinsai, bliuskutė, megztinis ir paltas. :) Mano aprangoje dažniausiai tik batai viršija viso apsirengimo kainą :)

      Panaikinti