2012 m. gruodžio 1 d., šeštadienis

December Photo a Day

I don't like this picture, but "Photo a Day" challenge here I am. The previous challenge photos you can see here. :)
















In 8 AM I'm sleeping so we will see what the evening will bring. :) 

And here is the evening so check this out what I have:

1. 8 PM in old city. (Christmas is coming to town :))

2. My peace after study.

3. Something I held. (my mind was telling me to take photo of what  I try not to kill :D )
4. Black&White 
5. Looking up. After our  actuarial math "test" :)
6. LT :)
 7. Stars of  dreamland :)
8. Someone I love :)
I was wondering what 9th days photo means so I check first time the description. It seems it is not so difficult as I imagine:) So look what I was doing:

9. out + about = Today I start knitting a hat for myself and almost finished it :) Proud of myself :)
 Mantas told me that I'm very fast :) 

10. Under. Book under book. Math around us :)
I read one good advice from one man page. Just "write one goal for yourself" and achieve "that one goal". So mine was to finish 1lab!!!

11. sweet :):)

12. Hat. Maiva pamaiva :) It's the same in 9 pic :)
13. Lights at night near my flat.
14. Something green. 
15. Outdoors. I'm not as smart as Vy or Greta. :)
Oras tikrai nepavydėtinas. Bet ne dėl to vaizdas pro langą, o dėl to, kad apsimetu jog mokausi :) Net išsprendžiau kolio užduotis :)

16. What I made? Čia gal atrodo kaip reklama, bet iš tikro jame yra skanutis tinginys :) iš tingėjimo pagaminau :D
17. On the floor. My studies!!! I hope I pass this time!!!
18. Something that makes me merry. 
Čia pavaizduotos šiandienos prekės  -  pakavimo popierius. Laukiu nesulaukiu pakavimo momento. Labai patinka supakuoti tuos gražučius daiktelius. :) Ir dar labiau išpakuoti :D


12 komentarų:

  1. su tom orchidėjom.. man tik žudyt jas išeina.. :D jau mažiausiai tris nukaliau... :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mane mama įtikino, kad jas iš tikro labai paprasta augint :D Tereikia kartą į mėn patręšti :) Tai dabar kas pusė mėn tręšiu, nes taip parašyta ant trąšų indelio :) Pamėgink dar kada:) Aš šitą sugebėjau už 8lt maximoj surati, tai negalėjau nenusipirkti :) Jau ji pas mane mėnesį tai tikrai yra :)

      Panaikinti
    2. Aha Aha... Dabar ir aš žinosiu.. :D liko surasti orchidėją... :D

      Panaikinti
  2. O jau saldumynų atsargos :D Kažkaip tik šiais metais tau tokia manija jiems pasireiškė :D Beje, ten gal tokie skanūs saldainiai su riešutais raudonuose popierėliuose? :D Ir pasikartosiu, kad ta kepurė to-bu-la :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip taip :) ten tie raudoni Eglės atrastieji. Atsargos blogom dienom arba kai labai reikia kažko saldaus :) jau tokių buvo todėl jau apmažėjo. Kepurė :D na ji kolkas vienintelė, kurią mėgstu, nes aš esu kepurių priešininkė, bet ši. Na kai pati pasigaminau per 4-6 val tai todėl ir miela :)free pattern you imagination :D

      Panaikinti
  3. ėėėė jau matau ko Kalėdom noriu :D pilkos tokios kepurės :D ačiū Kalėdų seneli! ;*

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :D pasvajok ir praeis :D arba Myndei nusiusk foto :D sakei moka megzt :D

      Panaikinti
    2. Iš tiesų Inga galėtų mus palepinti tokiomis kepurytėmis šioms Kalėdoms, būtų pati geriausia dovana ;)

      Panaikinti
    3. tau ką mano vargšės šviesios galvos negaila?? :Dvistiek kiek čia keturios valandos sakei? :Dkad ir ne Kalėdom :))bent pavasariui ;))

      Panaikinti
    4. Na nelipkit ant galvos! Aš ne mašina :) Ir siūlų neturiu, o ką kalbėt apie laiką :D Kalėdom jau esu numačius jums dovanėles, tad nestradalinkit :P Aš ne pasakų fėja :D

      Panaikinti
    5. Kaip jau sakiau :) pasvajokit ir praeis :) o jei nepraeis, ateikit su siūlais ir virbalais pamokysiu, gal tada praeis :D

      Panaikinti