2013 m. balandžio 7 d., sekmadienis

Balandžio 6 / April 6

Sveiki. Visgi nepirkau iš skelbimų aš tų hantelių, nes įvertinau, kad tokį komplektuką ir pigiau galima naują nusipirkti iš internetinio puslapio, o man juk tik dviejų hanteliukų tereikia. Draugės patarta bandysiu "Senukuose" dar pigiau įsigyt, jei tik jie aišku juos pardavinėja, mat neradau internetiniame jų puslapį nieko panašaus. Nors dar hantelių neturiu, bet jau nuo kitos draugės pritūpimų iššūkio jaučiu kojas visu skausmeliu :D Šiandien vietoj 60 pritūpimų padariau 10 pritūpimų ir 30 šoniniams pilvo preso raumenukams ir po 10 visiem priekiniams. Viršutinius lengviau mankštinti tai dar 20 pabaigai padariau. Ir priešingai nei kojos nejaučiu jokio sunkumo pilvo srityje. Ne veltui sakoma, kad presui reikia daryt kiekvieną kart kai sportuoji, o kitiems raumenukams reikia didesnės pertraukos.
Taigi šiandien reikia nufotografuoti eismą, nes šiandien Saugaus eismo diena

Vakar ir savo ir ne savo noru nusigavom į Akropolį dėl Ecodenta juodos/baltos dantų pastos, nes jai dabar akcija ir kainuoja ne pilnai 8lt. Truputis reklamos:
Jau balta yra išmėginta Šiauliuose todėl nusprendžiau išmėginti ir juodąją. Jau ne dabar draugas pastebėjo, kad mano dantys baltesni nors dar valiau tik du kartus. Šiaip ji stipri, daug eukalipto. Visa burna stingsta nuo stiprumo, nes pastaruoju metu labai švelnia valydavausi dėl jautriu dantukų. Taigi nusipirkau ir juodąją ir baltąją dantų pastą ateičiai. Antras mano pirkinys buvo šampūnas, kuris jau seniai mano akį traukė, o kadangi šiomis dienomis motulė Maxima sumąstė švaros mugę, tai ji kainavo 11lt vietoj 16lt. Patys pasigrožėkite mano pirkinukais:


Gal šitas staipsniukas jau turėtų būti rašomas į mano kitą blogą, bet aš pavargau viską atskirai dėlioti, nes viskas taip susiję.
Dar vienas pirkinukas, kurio jau norėjau nežinau kiek metų ir galiausiai pradėjau tempt viską namo kas žalią, bent namus padarysiu pavasariškesnius, tai ir užmačiau hiacintą. Su šiuo augintiniu tikiuosi  nepersistengti ir neperlaistyti. Stebėsiu kaip jis auga :) smagus jausmas kai kažkas auga dėl to, kad tu stengiesi :)

Tai tiek. Beje manau nepadėkojau Vy už tą naują išradimą mano gyvenime Instagram.com, tad didelis dėkui. Man jis labai patinka. :)

1 komentaras: