2013 m. balandžio 9 d., antradienis

Balandžio 9 d. / April 9

Sveiki. Vakar 7 punktą puikiausiai įgyvendinau. Nueita 7km. Didžiuojuosi savimi ir nesvarbu, kad bulkutė ir saldainiai nėra tobula vakarienė. Va kaip atrodo vakarykštis pasivaikščiojimas po parduotuve.
Įsitikinau, kad pirkti internetu hantelius tikrai apsimoka, sutaupau apie 10 lt. Kitą kart reikia padaryti ratuką aplink Gričiupį :) O šiaip jau orų prognozės sako - PAVASARIS ATEINA! Dviratukas jau jo laukia labai labai. O kol kas vis dar neapleidžiu tūpčiukų ir jau 75. Pilvukas irgi jau šiandien pasidarbavo. Šiandien ga;l prasčiau, bet ne per prastai nueita +-5km. Tačiau paveiksliuką tingėjau gaminti, o ir šiaip nieko ypatingo - pirmyn atgal po "studentyną".

Taigi šiandien reikėjo nufotografuoti gyvūną ir aš susivokiau, kad mano žuvytės niekad normaliai nebuvo nufotografuotos dėl pikselių trūkumo. Pasidžiaukime mano žuvytėmis, kurioms šia proga, kad fotografuosiu, net vandenį pakeičiau. Aš jas visad pamirštu.


Kasdien fotografuoju savo jacintą ir Eglė prašė įkelti foto, tad prašom šiandienos foto:
Išpildysiu ir Vy prašymą - tūpčiukų išškūkio foto:
Bet kaip jau sakiau man nuotrauka neatitinka tikrovės.

Kaip matot vis dar rūbų nenufotografavau (tragiškai nėra laiko) tai ir nėr ko kelt.
Tai tiek. Nusikaliau šiandien juodai.

2 komentarai:

  1. Ta tupčiukų foto tikrai gera. Man tokios reiktų pilvukui... Bet matyt per mažai reiktų, jei labai reiktų pasigaminčiau. :) Šaunuolė, kad nukeliauji tiek daug. Pavasaris, tai nežinia ar beateis, tačiau vasara, tai tikrai bus ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui. Viskas susideda iš mažų dalykų:) Taip sakant trumpi work-out'ai yra daug geriau nei jokie :) O dėl iššūkių reikia bendraminčių, nes tikrai motyvuoja nepraleidinėti ir nenuolaidžiauti sau pačiam. Jei draugė įveikė, tai kodėl aš negaliu įveikti:) Sėkmės ieškant motyvatoriaus pilvuko stiprinimui :)

      Panaikinti