2012 m. lapkričio 19 d., pirmadienis

Nauja - sena

Nors blogą pastoviai tikrinu, dažnai būna, kad ko nepastebiu, pvz naujos sekėjos :) Ir mane visad domina ką domina kitus ypač tuos kurie galbūt domisi tuo kuo aš tai gi atradau kitą blogą kuriame daugybė visokių maisto receptų. Prisipažinsiu, bet maisto gaminimas pagal rezeptūras tikrai ne man :D bet kai pamačiau žagarėlius arba kaip mano močiutė vadina ausytes tai receptuką tikrai norisi išsaugoti :) reikės pamėginti, gal net šią savaitę:)  Štai ir nuorodėlė. Ir iš ten pat pasiskolinsim paveiksliuką :)


2 komentarai:

  1. Lauksiu kvietimo ant žagarėlių! ;D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O patikėk aš jų pati labai noriu :D ketinau kept šiandien :D bet matai problemos su aliejum, nes juos reikia VIRTI aliejuje :D
      Na kai kepsiu ir būsi neužsiėmusi pakviesiu, bet nepažadu, kad man jie gausis :D nes pamenu kaip mes su broliu juos vaikystėj bandėm kept :D išmetėm, nes ten buvo dantų žudikai :D

      Panaikinti