2012 m. lapkričio 20 d., antradienis

Lapkritis - November Photo a day

Per savo mergytę ir jos blogą nuprendžiau imtis šio iššūkio, bet kadangi pradedu tik 20 dieną tai ne tiek ateities foto padarysiu, bet pavarčius mano meškafoną :D radau labai gerų ir atitinkančių foto :) pasidalinsiu :D

1. Candle
6. Favorite thing is taking photos of myself :D


10. Can't/woun't live without :)


18. happend this weekend ( kai eini į urmo bazę su Egle, tai geriausią ką iš ten gali gauti tai tik šis katinas  :D )

19. Something awesome - mano rudeninis medis maitintojas :)

20. Work/Play. Ne visiem suprast, bet ten kur kiti dirba-mokinasi kiti skaičiuoja :)
23. Black
24. a sound you heard:  100% music of 8tracks
25. Noliferės sky :D 
26. Cupboard - dovanos man man ir tik man :D

27. Tree. Diena kai zapadlo daro tvarkaraščiai

28. Vehicle. Noriu tik raudono!

29. Big rain pool. Per kurią tenka bristi :)
30. On the wall. Nors ir ne facebook wall :D
That's all falks :) see ja later:)

2 komentarai:

  1. Pasiknisus po savo foto turtus ir aš galėčiau ne vieną photo a day challenge įveikti, bet jo esmė ne tokia. Reikia kasdien daryti po nuotraukėlę vis naują ir vis kasdien.

    AtsakytiPanaikinti