2012 m. gruodžio 4 d., antradienis

Kas gali padaryti gyvenimą geresniu?

Atsakymas labai papratas, tai tu pats :) Perskaičiau melsvaizalia blogą su naujieną apie tokį the toy society projektėlį, kaip pagamintus žasiliukus gamintojai pameta gražiai įpakuotus, kad kažkas juos rastų.

Melsvaizalia pamenė štai ką :
 Tikiuosi, kad labai apsižiaugė vaikas radęs tokį lobį :) ir gal patikėjo, kad pasaulis nėra jau toks blogas. Apiė šį pametimą ji rašo štai čia.

Šią įdėją vysto ir kiti blogai tokie kaip kukuruku ir pasakon. Jūs esate super :)


4 komentarai:

  1. Aš ir skaitinėjau ir taip fainai visas tas reikalas atrodo.. Gaila, kad mano medeliai netinkami vaikams ir pametinėjimui, o žaisliukų gaminti tokių aš nemoku..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Va va aš ir nemoku, bet labai norėtųsi :)gal kada:)

      Panaikinti
  2. Pamėginkit :) Aš galvojau kad nemoku, bet ir zuikis, ir Hello Kitty puikiai gavosi ir džiugina savininkus :) tik laiko truputį skirkit :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai va, kad dabar toks laikotarpis kai laiko paroje stinga :) bet manau kai atsilaisvins nuo mokslų smegenys reiks pamėgint :) Vaikystėje tai siūdavau žaisliukus :) atsimenu aišku tik žalią varlę :)

      Panaikinti