2012 m. sausio 10 d., antradienis

PASAKA APIE MILDUTĘ

PASAKA APIE MILDUTĘ
Geriausias mano draugas yra Jonukas. Ir aš visiems sakau, kad geriausias mano draugas yra Jonukas. Ir tada, kai reikėjo parašyti rašinėlį apie geriausią draugą, aš rašiau apie Jonuką, nes jis tikrai yra geriausias mano draugas. Ta draugystė prasidėjo šeštoje klasėje. Buvo tada geografijos pamoka. O Mildutė atrodė taip gražiai. Kasytės tarsi voverės uodegėlės. Voverę tai man tėvelis užpernai miške parodė. Ji labai man patiko. Ir Mildutė man labai patinka. Jos kasytėse tokie balti kaspinėliai. Aš jai parašiau ir pasiunčiau laiškelį. Tame laiškelyje rašiau:

"Labas, Mildute. Tu man labai patinki. Aš noriu su tavim draugauti. Tai ir tu, Mildute, norėk su manimi draugauti. Laukiu atsakymo. Iš paskutinio suolo - Mildutei".

Pamokai baigiantis gavau atsakymą:

"Labas. Aš irgi norėčiau su tavimi draugauti. Tiktai nežinau, ar leis auklėtoja. Bet šiandien pat aš paprašysiu. Man atrodo - turėtų leisti. Mildutė - berniukui iš paskutinio suolo".

Tada aš labai nusiminiau, nes semestre turėjau šešis trejetus, o vakar gavau dvejetą iš matematikos, ir žinojau, kad auklėtoja neleis man su Mildute draugauti. O paskutiniame suole su manimi sėdėjo Jonukas. Aš jam parodžiau laiškelį ir paklausiau, ar jis negalėtų padraugauti su Mildute, kol aš išsitaisysiu trejetus. Jonukas iš karto sutiko ir davė man atsikąsti obuolio.
Ir taip mes tapom draugais, nes trejetų aš neišsitaisiau, o Mildutės tėvai neturėjo sodo, ir ji niekada neatsinešdavo obuolių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą