2012 m. sausio 10 d., antradienis

Kt dainos

Rebelheart - Kelias pas tave

Ilgas kelias tarp trumpų naktų,
Ilgas kelias, bet man vėl neramu.
Dvelkia naktys virpančiu šalčiu.
Aš norėčiau priglust prie tavųjų pečių.

Aš miegočiau tavo glėbyje
Ir sapnuočiau mudu danguje,
Bet keliauju aš kažkur toli.
Kur dingai, miela, šiam ilgam kely?

Su tavim kartu, būt su tavim kartu,
Prie tavęs prisiglausti.
Man labai sunku, kur tu pradingai,
Pradingai?

Ilgos naktys, žvaigždės danguje,
Pasiilgau būt tavo glėbyje.
Keistos mintys sukasi ratu.
Kelias pasibaigs ir vėl mes būsim kartu. 


Airija - Pasaka

Pro dūmus traukinio, pro vielas telefono
Pro užrakintas geležies duris
Pro šaltą žiburį beprotiškai geltoną,
Pro karštą ašarą, kuri tuojau nukris.

Pro gervių virtinę, kuri į šiaurę lekia
Pro gnomų požemiuose suneštus turtus
Atskrenda pasaka, atogrąžų karšta plaštakė
Ir mirga margas spindulių lietus.

Septynias mylias žengia vaiko koja
Našlaitės neliečia vilkai pikti,
O Eglės broliai kirviais užkapoja
Jos vyrą žaltį jūros pakrašty


Povilas Meškėla - Berniukai

Marta - Jeigu laikrodžiai sustos

L+ - Jei tavęs nebūtų

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą