2013 m. birželio 23 d., sekmadienis

Joninės darbe

Sveiki.

Kaip jūs begyvenat? Aš va vis dirbu dirbu ir net per Jonines. Prigersiu kavikės ir tokios mano šventės :) 

Savaitgalis darbe ir stogą rauna

Bet nesiskundžiu, jau ir tai daug švenčiau: kolegos gimtadienį, Vy gimtadienį, Eglės įteiktuves, t.y. kasdien po šventę, net pavargau.

Šį mėnesį atrodo daugiausia laiko praleidau Avevitoje, N-vaistinėje ir kažkur kitur, bet ne namie. Nuo ausies pulsavimo iki maišo vaistų ir ligų nusivažiavau. Ir kelione po daktarus vis dar nesibaigia.

Bet užteks čia apie tas ligas. Kaip minėjau prieš tai endomondo.com sukūriau vasaros dviračių iššūkį. Noriu pasidžiaugti, kad dar pirmąjam mėnesiui nepasibaigus jau esu numynusi virš 100km. Dabar vis stengiuosi išnaudoti kiekvieną progą važiuoti su dviračiu ir supratau, kad tai net greitesnė transporto priemonė nei troleibusas/autobusas ypač kai iki darbo galiu laisvai per 20 min nuvažiuoti, o grįžau šį rytą net per 13min.




Labai įdomu ar pasieksiu 300km. Stengsiuosi :) Vis dėlto dar nebuvau Vaišvydavoj, o tai jau +20km jei ne daugiau . Kas nori maudytis? Ir lekt kur su dvirkom? Aš visom keturiom už :)

Pasiklausom

Linkiu nuotaikingos ilgiausios dienos jums visiems.

2 komentarai:

  1. geras gabaliukas, jau seniai mano klausytas :) lėksim, kai mokslus pribaigsiu į vaišvydavą ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. (clap clap) Jau nekantrauju :D Eglė galės su autu atvažiuoti :D

      Panaikinti