2013 m. sausio 17 d., ketvirtadienis

January Photo a Day [Part II]

Nors mano draugutės neapsiėmė šiuo iššūkiu, net ir Gėlytė nedalyvauja, o aš bent truputuką padalyvausiu. Deja nieko orginalaus kai iš namų išeinu porą kart į savaitę. Na turim ką turim. Žiūrim Part II.

4. The view from here.
Kadangi grįžau į Šiaulius tėtės gimtadienio atšvęs (per penkis metus tai pirmas kartas) tai vaizdelis iš mūsų balkono. O tėtės gimtadienio nešvęsdavau dėl labai paprastos priežąsties - sesija! Šie metai leido grįšti nors irgi sesija užpuolus buvo ir dar yra :)
5. Movement
 Čia gal greičiau postūmis moksluose. Nors ir buvom kine "Pi gyvenimas" tėčio gimtadienio proga. :)

6. Mine.
Mano mamos siūlai, kuriuos turi jau daugiau nei 25 metai. Ji man juos davė, nes aš nuo (jau galima sakyt) pernai įsigyjau naują potraukį siūlams. Jau iš jų numegztas šalikas, kurį galima pamatyti Part I.


7 Street
Aš tikra optimistė. Maniau, kad eidama į egzą atsiminsiu nufotografuoti, be kaip jūs matot galva buvo pilna kitų minčių.

8 Sth "T" Tašė!
Ir kas galėtų pagalvoti, kad tryse ( aš, Vy ir Eglė) besivaikčšiodamos rasim tokį vaizdelį, privalėjau nufotografuot.

9. Paper.
Dar vienas iš maniakiškų mano potraukių ta popierius. Namuose (Šiauliuose) besikuisdama radau juodo dvipusio popieriaus! Negalėjau jo neparsivešti :)

Šiam kartui tiek :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą