2012 m. rugpjūčio 8 d., trečiadienis

Naujas pomėgis

Galbūt tai visai ne naujas mano pomėgis, bet su kitokiu polinkiu. Pradėjau fotografuoti dangų, debesis. Na seniau ir pasitaikydavo vaizdelių su dangaus grožiais, net turi atskirą žymę mano gamtos vaizdeliai. Ten yra ir debesėlių ir arkliuku (vis nenustoju žavėtis čigonų arkliukais, bus ir šių metų foto). Noriu pasidžiaugti, kad pagavau labai gražų debesėlį, kuris net užėmė vietą mano telefono ekrane.
Dangaus meilė 2012-07-22
Kadangi kol kas gyvenu per du PC tai įkelsiu daugiau dangaus vaizdelių vėliau. Laukite tęsinio...

Daug laukt nereikėjo. Kai blogi orai galima ir į blogą parašyt.

Mano DEBESUKAI. Juos užfiksavau 2012-07-21





 Vienoje matyti ir kampelis malkų kurias taip sunkiai mes su mama vežėm.

Važiuodama į Kauną traukiniu 07-22 užfiksavau irgi įdomių vaizdelių:


Kaminų dūmai tokios pat spalvos kaip debesys, atrodo lyg šie kaminai ir gamina debesis:)

Paskutinė Liepos mėnesio diena arba jau galima sakyt vakaras:
Vaizdas iš sklypo
Ir atėjo Rugpjūtis:

Mama jau sako, kad atėjo ruduo. Bet aš tuo netikiu. Man dar reikia vasaros. Nors kaip jau sakiau kai blogi orai galiu ir PC panaršyt, bet norėtųsi tik gerų orų. Nesvarbu, kad tuomet nusidirbu kaip darbinis arklys.

Lauksiu dar gražių vaizdelių.

2 komentarai:

  1. Gražus tas Tavo meilės debesis ir vaizdas iš sklypo :) Geras pomėgis, tik Tau reikia naujo aparato fotografavimui ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Faktas kaip blynas :) bet kuo eina fotografuot tuo fotografuoju :)

      Panaikinti