2012 m. balandžio 24 d., antradienis

Apdovanojimas nuo vy



Tikriausiai aš labai blogas žmogus, k;ad net apdovanojimą aprašau tik dabar. Matyt man negresia priklausomybė nuo dėmesio :) Bet aišku džiaugiuosi gavusi šį apdovanojima nuo draugės :)
Keletas faktų apie mane. Nežinau ar verta rašyt vis tiek vy mane pažysta, o kiti neskaito mano bloggo. O jei ir skaito aš to nežinau ir manau nuo to man nešilčiau :)
 Bet still:
1. Kuo toliau tuo labiau negaliu pernešt anglų kalbos, nors mane ir Egle jau ir anglistėm vadina, but what ever :D
2. Vienu metu negaliu turėti daug priklausomybių, nes viena keičia kita ir senos lyg nublanksta. Šiuo metu simpatizuoju pinterestui ( atrandu vis daugiau dalykų, kas mane žavi tad tenka pinnint :) ), nauja manija - žaidimui Buble Witch Saga (fb).
3. Turiu asmeninį bloggą, kurį skaityti galiu tik aš pati :)
4. Susitvarkyti savo kambarį, tai didis iššūkis.
5. Esu užkietėjus lovos gerbėja, todėl joje praleidžiu didžiąją savo gyvenimo dalį ( net dabar guliu joje). Miego prasme tai išmiegoti 14h neriba.:) Mano žadintuvas gali būti ir košmaras.
6. Mano palangė patapo mažu daržu. (jau krapai dygsta)
7. Esu priklausoma nuo kurybinės mūzos. Laukiu kol ji ateis ir galėsiu įgyvendint savo troškimus lankstymų pasaulyje. Apie kusudama ir fleurogami manau dar sukursiu pranešimą. Jau pati esu padarius du kusudama bumbulus :) Taip pat laukiu įkvėpimo mezgimui. 

Tai va tiek ir dar daugiau apie mane :) 
Sunkiausioji dalis dėl ko aš taip vilkinau laiką yra kažkam skirti šį apdovanojimą. ??????
Still it is not obvios to me.

1 komentaras:

  1. Pagaliau išgirdau/perskaičiau tuos 7 Tavo dalykus :) Bent jau man pasisekė :)

    AtsakytiPanaikinti