2011 m. birželio 24 d., penktadienis

ZOO su broliu ir jo panele

Sveiki. 04-23 mane aplankė brolis su panele ir jų planuose buvo zoo parkas (kad ir kaip jis smirdėtų sutikau apsilankyti, vis dėlto jau treti metai Kaune, o dar nebuvau nuėjus pažiūrėti tų gyvių) tai va pradėkime nuo žuvikių:
ŠAMAS?:D:D
 Piranija be dantų :D 
 Ten pasislėpęs turėtu būti ŠAMAS :D
 Pagal mano manymu čia irgi ŠAMAS :D
 GOLDEN GOLDEN :D
 Mano draugas Šamas tik mano mažesni :D



Ten bespoksodama į tas žuvikes tai net koja nusimušiau, mat suoliuką kažkas įmontavo :D
Kiti draugeliai bus paukštukai. Nors aš jų nekenčiu, bet LOVE BIRD gražūs :D
Ir čia kaip tik juodagalviai LOVE BIRDS

 O čia irgi LOVE BIRD tik raudongalviai :D
 Bet JUODI sužavėjo labiausiai (prašau man jų nedovanoti nes neišgyventų:D)

Dar labai patiko Šikšnosparniai - pelytės su sparnais :D deja jų fotkint neišėjo (bijo šviesos)
Kitas grožis kažkam yra ropliukai :
 Nežinau kas čia bet jei fotkinau matyt kažkas buvo :D
 Pagautas vaiduokilis :D broliukas tik nžn kaip ši foto atsirado :D mistika
 Gyvatėlė:D




Ir taip galiausiai išlendam į lauką pauostyt gryno oro :) mat ten smirdėjo labai:)
Lapė snapė


 Laputė
 Gaila man jų tokie visi iškrite
 Kriu kriu :D
 Piktos lūšys tik nesimato :D
 Toli toli vilkas guli:)



 Šlukščios beždžionės


 Nukeliavom iki žirafos, bet nei jos nei begemoto nei raganosio taip ir nepametėm tik visokių paukščių


 Čia lyg žaidimas : rask gyvūną :D
Štai ir Kauno zoo parkas :)

2 komentarai:

  1. Šitas Tavo komentaras patiko: 'Nežinau kas čia bet jei fotkinau matyt kažkas buvo..' :D Na va, dar vienas reportažas, kurio anksčiau nemačiau :P

    AtsakytiPanaikinti