2011 m. birželio 24 d., penktadienis

Mano Kalėdinė gėlė.

Labai norėjau kalėdinės gėlės ir Mantas man ją padovanojo. Bet tokią didelę ir vešlią. Bet laikai bėgant tų lapų mažėjo. Čia jau biškutį numetusi tų lapų bet dar garži :) ir Mantas sako bent nusifotografuok kol visai be lapų nepaliko :D


Tai va po mėnesio šio grožio neliko mat ji labai jautriai reaguoja į skersvėjus ir kitus gaidžius :D
ir liko vienas nupiepęs stiebas su kitu nudžiuvusiu negyvai. Tad ir išroviau tą stiebą ir patvarkiau, kad bent tas nupiepęs būtų per vidurį ir palikau virtuvėje nugrūstą. Ir ką jūs manot ogi prigijo :D
Štai ji šiandien :

3 komentarai:

  1. Na bent vienas mūsų noras sutapo kada nors :D Abi tokios gėlės norėjom :D Tik Tu ją gavai, o aš dar vis laukiu :D Kaip ten bebūtų, ji šauniai atsigavo po visų medėjimų ;) Vadinas moki gėlėm rūpintis..

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na padariau išvadą kuo mažiau rūpiniesi ja tuo jai geriau :) bet aš mažytės norėjau:D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai dabar mažytę ir turi :D Tikiuosi, kad pas mane ji išgyvens per šią vasarą :D

    AtsakytiPanaikinti