2013 m. gruodžio 10 d., antradienis

Trumas įrašas

Sveiki,

Jau Gruodis? Jau net Gruodžio 10. Kaip taip nutiko, kad kažkur praganiau metus? Iš tikro gyvatės metai kaip ir rašė finansiškai pagerino gyvenimą. Vieni siekia aukštesnės pozicijos, kiti stengiasi tiesiog gerai atlikti darbą. O aš kuo subtiliau subalansuoti darbą, mokslus ir svarbiausiai asmeninį gyvenimą: šeima, vaikinas, draugai. Per šiuos metus dar labiau suvokiau kaip stipriai myliu savo tėvus. Aš jų taip pasiilgstu, o ypač mamos pokalbių kaip draugės su išmintingesne drauge. Taip pat aš mylių žmones, kurie mane supa, nes leidžia būti netobulai ir dėl to nesijausti blogai. Gal kartais reikėtų mane paprotinti pabarti, bet tai padaro draugo žvilgsnis. Ak kam tie žodžiai ten kur jų nereikia.

Bet apie ką aš čia. Ak tiesa LAIKAS. Tai va baiginėjasi semestras ir kaip taisyklė vietoj smarkaus darbo prie mokslų sutvarkiau karoliukus, kuriuos planavau jau pernai sutvarkyti. Ir besėdėdama su tais savo karoliukais per radiją išgirdau klausimą "Ką dar šiais metais planuojate padaryti?". Susimąstom ir bandom pavardinti.

Pirmiausiai parašyti visus kursinius. Iki semestro pabaigos svarbiausiai padaryti Patikimumo kursinį ir Operatorių namų darbą. Po to aišku Packing problem kursinis (siaubas baubas).
Antra susidarius sąrašiuką nupirkti ar pagaminti dovanėles.
Trečia atsikratyti nereikalingo šlamšto namuose.
Daugiau nesugalvoju bet manau pasipildo bedarant :)

Iš tikro čia turėjo būti trumpas laiškelis sau priminti, jog šiemet reikia susikurti BIG DREAMS, BIGER GOALS sąrašiuką. O papraščiau, tai listą iššūkių, kuriuos turiu įveikti per Arklio metus. Juk arklys lyginamas su darbštumu tad manau neliksiu abejinga ir atliksiu daug per ateinančius metus. Ir tikiuosi jog Gruodžio 10 dieną savęs nepaklausiu kur tą laiką nukišau, o galėsiu drąsiai sakyti va kur investavau savo laiką.

Gerų darbų visiems. Kuo sunkiau dirbi tuo po to smagiau baliavoji :)

1 komentaras:

  1. UU mano metai bus! O dėl laiko tai taaaip, bėga skuba jis kažkur, nesuspėji pamatyt, atrodo dar vakar buvo pavasaris :) Aš tai supratau,kad man reikia daugiau investuoti į gerą nuotaiką ir draugus :)

    AtsakytiPanaikinti