2013 m. rugpjūčio 1 d., ketvirtadienis

Liepai baigiantis

Sveiki,

Užklupus smagiai audrai ir keliaujant su savo milžinu skėčiu į darbą susimąsčiau, kad jau ir ruduo ne už kalnų. Tik lietingas oras lauke dar džiugina. Šilta.... Vis dar vasara...


Seniau rašydavau kas dien ir tai buvo jau tapusi kaip kokia ceremonija, bet dabar kai vėl padrikai gyvenu nei normaliai atsikeliu, nei rašausi seniau taip pamėgtą darbų sąrašiuką. Reiktų vėl to imtis, bet manau, kad aš dabar laimingesnė, kai sulaukusi savaitgalio taip į jį pasineriu ir lyg ištisa savaitė praėjusi vėl žingsniuoju Kauno gatvėmis link savo darbo. Ta laimė irgi suplanuota ir kai nebeleidžiu sau permąstyti savų planų gaunasi tobulai. Kaip horoskope užtikau, kad gimusiems mano dieną žmonėms reikėtų atsikratyti neryžtingumo. Tai va jei jau nusprendei kad kažkur keliausi, tai ir keliauk!


Užmačiau savo tikslus tad galima aptarti kas ir kaip man sekėsi iki šiol

1. Vanduo. Vidutiniškai 1l per dieną.
2. Dantų balinimas. Na kažko sunkiai vėl.
3. 5kg numest jaučiu nepavyko, o ar iš vis pavyko ką numest nežinau, nes dar nebuvo progos pasisvert.
4. ir 5. JUK VASARA :)
6. Manau jau juda mano aktyvumas su nuopuoliais.
7. Sutingau.
8. Mano PhD labai keistas, daugiau naujų veiklų užsiimu nei senus baigiu.
9. Tyliu. Vis tiek negaminu maisto.
10. Vitaminai?
11-12 None....

15. Taip nešioju jau sijonus dažniau:)

Baisu nieko nenuveikiau.

Na tai tiek.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą