2013 m. gegužės 31 d., penktadienis

Gegužei baigiantis

Sveiki,

Laikas negailestingas bėga taip greitai, kad net sunku suprasti kad spėjo visur taip sužaliuoti. Jau ir sesija ant nosies. Bet aš rami. Viskas eina ir praeina. Svarbiausia kiek pats pasiimi iš to laiko sau - įspūdžių, darbų, akimirkų. Mano ketvirtadienis buvo toks super duper.

Kadangi savaitgalį bus ne tik tėvo diena, bet ir mamos gimtadienis todėl reikėjo sugalvoti ką dovanoti. Aš pagaminau auskariukus tik reikėjo užsegimų. Todėl susitariau su drauge, kad kartu nuvažiuosim su dviračiais iki Molo ir surasim sidabrines dalis tiems auskariukams. Ir iš tikro tikras šedevras išėjo:


Pasiviešnaginusi pas draugę važiavau toliau džiaugtis gyvenimu ir laisvom nuo darbo, mokslo akimirkom. Sportas nemuno saloje. Kiekvieną ketviortadienį vyksta treniruotės įvairios ir jau ne pirmą kartą apie jas darbe kalbėjo ir siūlė atvažiuoti tai aš ir prisijungiau prie jų nors ir pavėlavus. Užteko ir tiek kiek spėjau. Skauda juosmens raumenis, mentis, presą. Na ką jei skauda reiškias raumuo netinginiavo :)

Akimirka iš jau nurimusios nemuno salos ilsintis ir laukiant bendradabių.

Dar lieka sumąstyti dovaną tėčiui.

O štai mano kelionės dviračiu grafikas (21.76 km):

Gražaus jums savaitgalio.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą