2012 m. rugsėjo 29 d., šeštadienis

Namas vasarą


Kadangi nedirbau vasaros sezonu (aišku ir dabar dar paieškos bevaisės) tai savo laiką leidau Šiauliuose. Nors mano pagalba nebuvo tokia kaip pirmais namo statymo metais, bet po daržus praeidavau, žemuogių pririnkdavau, serbentus nuskyniau ir net uogienės padariau (reiks iš jos pasidaryt žele). Šią vasarą neteko žolės pjauti. Apmaudu, bet užtat perdažiau namelį. Dabar labai gražus, ryškus.
Keletas foto iš šios vasaros namelio/namo istorijos :)

"Buržuika" jei teisingai parašiau :D


Tėtės sukostruoti laiptai

Daug visko apačioje, net mamos dviratukas su kuriuo aš važinėju vasaromis

Valgomasis vasarą verandoje

Mano vargšės paprikoms, kurioms nelemta užaugti ir užauginti paprikas

Vakarėja, o aš vis dar ten sėdžiu ir laukiu kol tėtis baigs dienos darbelius
Būsimo pečiaus puošmenos, kurias reikėjo dar impregnuoti, kad nerūdytų
Mano menas dažant tas puošmenas :)

Jau nudažytos puošmenos :)

Vaizdas iš arčiau :)

Pečiukui skirtos plytos,iš vienos vietos į kita kilnojamos ir jau atrodo kaip zelikis :)

Ieškojau vamzdio :D deja man to padaryti nepavyko

Sodo gėrybės

Važiiuojant dviračiu namo

Taigi brolis GRĮŽO! ir rado vamzdį :D

Mano gimtadienio rožytė, tevų padovanota. Dar ir dabar džiugina širdį

Nudažytasis namukas ir prieš jį lazdynas, kuriam truksta  nepamenu arba moters arba vyro :D
Štai ir parodžiau keletą nuotraukėlių iš mano telefono (vis naujo neįsigyju).

O štai kodėl man patinka mūsų sklypas:
Žemuogės, net didesnės už kai kurias braškes

Gervuogės

Mūsų moliūgėlis, įšokęs net į kaimynų sklypą:D
Vaizdai iš sklypo :




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą