2011 m. spalio 19 d., trečiadienis

Fontanas


Niekad nemaniau, kad "fontanas" mane kada nors gyvenime pažadins :D
Aišku mano fontanas nepaprastas ( atrodo lyg daug dalykų pas mane įvyksta neįprastai) - Fontanas -Radiatorius. Mat įjungė šildymą. Manajame radiatoriuje nulis vandens ir nulis oro, o juk reik nuorinti ypač kai gyveni 9 aukšte. Nieko iš jo nepešti nesugebėjau ir ne į tą pusę užsukau. Bet ryte 8.30 paleido vandenį ir čiaupas irgi nenormalus nusuktas ne į apačią kaip pas normalius žmones, o į sieną ( į mano lovos pusę). Užtat efektyviai ir atsikėliau :D
Bet svarbiausia, kad ne dėl  šios istorijos rašau, o dėl Eglės užsispyrimo jį vis dėlto nuorinti (tik man aišku iš kart iškyla fontano vaizdas pabudus). Pasakė ir šventa. Tad nuorinkim. O ten vėlei nulis oro nulis vandens!!!  ir kaip galima gyvent su tokiais pribombasais??

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą