2011 m. rugsėjo 6 d., antradienis

Kai spintoj nėra vietos

Kai spintoje maža vietos, tai imi ir pradedi lavinti savo vaizduotę ieškant kaip įsigyti daugiau vietos, bet neperkant naujos spintos ypač kai gyveni 7 kvadratinių metrų kambarėlyje ir jai tikrai nėra vietos. Buvau sugalvojusi iš kur nors gauti lentučiu ir pasidaryti rėmus ir į juos įdėti dėžutes.
Rėmelio pavyzdys:
Tik aišku man mieliau medžio spalva :) ir be ratukų. Tik va bėda kaip gauti medžio neišleidus nei cento :D sunki užduotis todėl ir lieka tik norai, kuriuos kada nors tikrai įgyvendinsiu :)
Kita geniali mintis šovė kai pažvelgiau į savo medžiaginę spinta ir pastebėjau, kad po ja puikiai tiktu mažos dėžutės apatiniui trikotažui. Reikiamas medžiagas vargais negalais radau t.y. priverčiau Vy eit su manim ir ieškoti kartoninės dėžės. Vargais negalais radom tik teko iš tokios medinės aukštos dėžės išimt tai net petį išsinarinau kol pasiekiau. Bet tikslas įgyvendintas ir medžiagos jau turiu. Šiandien nusprendžiau kad reikia paaukoti keletą valandžikių ir pasigaminti jas. Rezultatas man visai patiko nors ir ne meno kūriniai gavos :)


Tai tiek.

2 komentarai:

  1. Nagi super ;) Sveikinu sveikinu ir dar kartą sveikinu ;) Patinka man Tavo 'poros valandžikių' rezultatas ;) Ir ta mėlyna spalva dera prie spintos ;) O aš toliau rūbus išmetinėju :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. O grįžus namo ieškosiu medžio :D manau ir antra mano plano dalis išdegs :)

    AtsakytiPanaikinti