2012 m. vasario 20 d., pirmadienis

Eilės




Justinas Marcinkevičius

MEILĖ


Reikės kažkuo tą tuštumą užpildyt,

Tą baisią tuštumą galvoj ir širdyje. 

Ir mano rankos, kaip ir mano viltys,

Vėl šaukiasi į ją. Į ją.

Tiktai į ją.



Sudeginki mane. Pasmauk mane. Nunuodyk.

Tiktai paliesk mane. Tiktai paliesk. Paliesk.

Išvesk mane į aikštę ir prieš visus apnuogink,

Parodyk, koks aš menkas.

Tik būki prie šalies,



Kad tavo šviesoje aš augčiau tartum perlas

Aistringo vandenyno fantastiškam dugne,

Iškelk. Atidaryk mane. Tiktai neperleisk.

Neperleisk niekam.

Sunaikink mane,



Tik leiski bent akimirką nušvisti

Tuo, ką turiu, ir tuo, ko neturiu.

Kaip savo kūdikį mane išvystyk,

Pakėlusi nuo žemės rankų nešvarių.




Ir gali būt: suniekintas, pamintas,

Išliksiu gyvas, pilnas, kaip ir tu.

Aš noriu, aš galiu, aš būsiu tau paminklas,

Kad visados nešiotumeis mane kartu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą